Organisatie.
De Stichting wordt bestuurd door de Raad van Bestuur (RvB) die bestaat uit actief dienende en postactieve medewerkers uit alle categoriën personeel van de Koninklijke Luchtmacht (KLu). De RvB neemt besluiten over de ingediende aanvragen en over het functioneren van de Stichting. De RvB wordt gecontroleerd en geadviseerd door de Raad van Toezicht​ (RvT) die bestaat uit actief dienende en postactieve medewerkers van de KLu en uit twee leden/adviseurs van buiten de KLu en Defensie. De leden van de Raad van Bestuur ontvangen een vergoeding voor onkosten die de hoogte van de toegestane ANBI-vrijwilligersvergoeding niet overstijgt. De leden van de Raad van Toezicht ontvangen geen financiële vergoedingen.
​
Verder wordt de RvB ondersteund door drie postactieve medewerkers en een actief dienende militair voor advies aan de RvB over aanvragen en voor begeleiding van cliënten. Soms wordt gebruik gemaakt van de diensten van een extern bureau voor Budgetcoaching.